yeahh ! 8A IS MIINE :D




ASSALAMUALAIKUM :)

OYEAHHH ! YEHHH AHHAA OYEAHHH WUHUUUUU !
im speechleess ALHAMDULILLAH 8a akhirnye menjadi milik saya . terima kasih ya allah . 

JUTAAN TERIMA KASIH :
kepada ibu bapa saya mohamad anuar ridi dan rudziah bt mat ariffin . kepada my bro mohd arief and my sister noor aina . terima kasih kepada semua guru guru semsas dan semua kawan kawan . kepada SYMBIOSIAN tahniah :) we did our best kan mungkin rezeki tak berapa memihak kepada kita :) tetap  percayalah anda semua adalah yang terbaik . BAIK PUNYE :) 
 cuak woo . mse umum sorang sorang naik atas . rasa nak tercabut nyawa . kebetulan kawan saya nama HAFIZZA duduk sebelah saya . satya rasa ,macam nak tercabut tangan dia saya pegang . haha sory fiza . tapi memang terbaikk lahhh . best woo perasaan dapat 8a . alhamdulillah :) btw perjalanan masih jauh masih panjang . SPM menanti kak oiii . haha . again, TAHNIAH KEPADA SEMUA YANG DAPAT 8A :)

ALHAMDULILLAH 


No comments:

Post a Comment