ohh crush ~

ASSALAMUALAIKUM


ok uolss.untuk pengetahuan semua.saya kan mule mule tak tau pon pe maksud crush.*betapa teruknya bi den.sampaila satu hari laman twitter ku ramai tweet pasal crush.saya masih koya disitu.sorylah saya malas nak bukak kamus.korang tau maksud crush ? tak tau search kat google.haha. and then saye trus tnye my sister.ape itu crush ? adakah sejenis kuih ? sejenis sabun basuh ? ataupun sejenis brand baju ? *ok tak kelakar.hmm CRUSH means orang yang kita minat dia dalam diam.ohh and then i ask myself ? adakah saya juga mempunyai crush ? yaa.semua orang berhak jatuh cinta.ok lah saya cerita yee
-
-
-
-
-

cerita bermula apabila saya minat dengan seorang lelaki sama umur dengan saya.yeaahhh jatuh cinta ? normal.tapi tak perlulah sampai kapel.kita kena kawal kan.saya minat budak ni since saya form 1.mula mula tu ya allah meluat saya tengok muka dia.seriesly serabut.tapi tulahh orang cakap jangan benci sangat nanti jatuh cinta.haha.saya minat dia dari fom 1 sampailah ..... ntahla. and mase form 3. saya dapat peluang rapat dengan dia.tapi dalam hati saya tak terlintas nak pikat goda or nak kapel.saya cuma nak KAWAN . saya rapat sebab boleh kongsi masalah tentang pelajaran.and then kami rapat tak lama.sekejap jee lepastu kami tak tegur dahh.macam orang asing.haha agak sedih sebab dah hilang kawan.ada dengar ura ura orang cakap yg dia tersanagt lah benci diriku.biarlaahh.cara pandangan dia pon nampak kebencian penuh dalam hati dia.sekarang saya dapat tahu dia minat seorang budak perempuan.haha biarlahhh hak dia kan.kisahh pe.jeless??no komen.actually saya cuma nak kawan.cuma nak kawan tu jee.saya cuma harap kami dapat kawan macam dulu.full stop

ALLAH DAH PLAN YANG TERBAIK UNTUK MAKHLUK CIPTAAN NYA.IN SHA ALLAH SUATU HARI NANTI SELEPAS SAYA CAPAI CITA CITA DAN DAPAT GEMBIRAKAN IBU BAPA SAYA.ALLAH AKAN BERI CINTA YANG HIGH CLASS



No comments:

Post a Comment