finally ~

ASSALAMUALAIKUM


alhamdulillah setelah seharian bertungkus lumus mencari barang sekolah akhirnya beress!terima kasih  ye mak and ayahh *kiss sikit.okeyh lahh banyak tau bnda yg berlaku mase nak beli barang.
-
-
-
kitaorang beli barang dekat bandar pusat dulu baru bertolak ke kuantan and then my father suggest singgah kat marrybrown kejap nak merasa makanan nye sedap ke tak . tapi saya better kfc lagi.haha mase on the way nak pergi kfc tiba tiba ternampak lah kawan sekolah rendah.dia pernah kena gosip dengan saya haha biasalhh zaman kanak kanak kann. tapi kamai kawan jee.dia baik.tapi saya nampak dia membonceng motor and ada awek dia kat belakang.wowww saya menggosok mata beberapa kali.haha tapi memang tak salah lah kan.dialah orangnye.lepastu masa nak pergi beli kasut pulakk lagi kelakar.kami cadang nak beli kasut kat bata.masuklah kedai bata. and then saya tengok takde satu pun kasut jenis bata?mende lahh kan.so ayah saya tanya lah mana kasut jenis bata ? and then tukang kedai tu jawab "pak cik,kedai bata kat sebelah.ni bukan kedai bata." opsss haha malu disitu.dengan muka tak malu nye kami beredar dari situ.hahaahaha kat kedai bata tuhh punya lah ramai orang.huhh saya disiku nya.agak agak la derrr.kannn haha 

-
-
-

and then kami sampai rumah dalam pukul 12.fuyooo penat wooo.tapi alhamdulillah dah beli barang.dah pack barang.everything goes well ! alhamdulillah

No comments:

Post a Comment