menghitung hari:)

extremelybeautiful:

For more amazing photos with  inspiring quotes click here!
pejam celik pejam celik da nak bukak sekolah dah.alhamdulillah homework siap!cme tnggl nk study2 sket2..walaupun cuti x segempak mne lahhh..x kesahh lahh asalakn boleh balik rumah..haisshh.bnyk lagi subject eden dop cover lagi nihhh..hahaa..tu lahh malas lagi..spe sruh kan??senang ke x ea nk dpt 8a ni?haha..sbnarnye senang je bagi org yang rajin dan sentiasa bertawakal kepada allah:)tapi pmr ni x la senang mcm upsr kan??hee..logik lahhh..kepada sesiapa yang membaca post ni..doakan lahh aifaa dapat 8a dalam pmr..cuak sangat lahhh...kepada kawan kawan ku..saya mintak maaf ye kalu ad wat salah..x bermaksud pun sbnarnye...hhehe...kat skolah kan...klu pnt sgt..nk tido sekejap kat kelas tuhh...x bolehh!!belaka bukak buku..trgugat den..saya pon pe lagi lahh..ingat korang je bole study ? saya pon boleh lahh..:)nnt majlis sambutan maulidur rasul saya kena masuk syarahan agama..las year da johan:)belagak sikittt..haha..thn ni insyaallah saya akan wat yang terbekk..demi umah kuning yea!!!chaiyo:)






No comments:

Post a Comment