kawan:)


assalamualaikum semua!
saya rasa satu SEMSAS tau kot kelas kene rombak kan???itulah perkara yang paling dibenci sekali dalam hidup saya . dah molek molek dok satu kelas!kene tuka pulakkk haiyoo!!kawan kawan yang saya rapat semua da x sama kelas..najwa..wanie..amalia..zhahira..saadah takpe!satu dom!haha..hanya kawan yang saya rapat only wan noor and hanis suraiya je yang sama kelas sekarang . kat kelas saya duduk sebelah hanis suraiya..ha post ni saya nak buat pengakuan sikit..hari tu kan saya dengan hanis suraiya gaduh sikit..sbab pe??adala..satau sebab yang sangat x patut kami bahaskan!pertama kali dalam tahun 2012 saya gaduh dengan hanis suraiya..but we pretend nothing happen..saya tau dalam hati dia mesti dia marah kan!haha..tak taulahh..tapi saya respect lahhh hanis suraiya dia baik sangatt..dia sangat memahami perasaan sy:)hey hanis!anda terbekk lahhh!saya hope sangat kita dapat 8a sama2 ea..pasal masalah kita hari tu..bialah dyowng!nak merajuk ke pe dengan kita..kesah pe kita dop??hehe..saya sayang anda sangat sangat lahh kawan!terima kasih segla jasa baik anda terhadap saya ! maafkan segala kesalahan saya terhadap awk ea!jgn lupe ea tema lagu friendship kita lagu oggy and the cockroaches:)hehehe..nice song kann??


p/s:hanis..awk chantekk..klu org x nmpak sy nmpk awk cantekk sbb hati awk bekk:)


No comments:

Post a Comment