SPORTshoes:)

asalamualaikum dan selamat pagi:)
saya baru siap beli new sport shoes lahh . ayah saya baik sangat . saya da cakap kasut yang lama masih elok . nak tau ayah saya kata ape?

ayah : adik beli la kasut sukan baru 

saya : xyah la . kasut yabg lame tu elok lagi . tapi kalau ayah suruh beli jugak . aifaa x kesahh *tak malu betoll*

ayah : beli la dikk . tahun baru . kasut baruu lahh . beli la yang mne adik nak . yang mahal pon takpe !

aku tersengih sendirian :)

***********************

masa beli kasut tuu ada la satu kasut yang saya berkenan sangatt :) tibe2 akak kedai tu cakap ..

jurujual : adik . kaki adik ni kecik and comel sangat lahh . kasut ni xde saiz untukk adikkkk *bercakap sambil tersengih macam kerang busuk*

saya : terima kasiiihhh*nada sadiss*

nasaib baik la ada kasutt yng lawa lagi satu . belilah yang tu . TERIMA KASIH MAK DAN AYAH :)



No comments:

Post a Comment