KANTOI ??



bismillahirahhmanirrahim...
ha..bace tak tajuk kat atas??kantoi??sebenarnya nak citer kejadian yang sangat memalukan yang menimpa saya ketika di sebuah pusat beli belah..kat mana??tak yah tau la..lepas beli barang dan BAYAR barang tu saya nak keluar dari mall tu nak jumpe mak saye kat car park..mase nak keluar tiba-tiba alat pengesan pencuri berbunyi lepas saya masuk...TETTT TETTT

pengawal :akak...tolong berhenti...!!

saya terkejut..

pengawal : akak dah bayar belom barang yang akak beli ?

saya : dah la...hey ! awk ingat saya mncuri ke?

pengawal : meh saya cek plastik tu mne tau akak mencuri kan..

saya : cek la !

pengawal : oh..kak..ni ada resit ni..cashier tu lpe nak ambik kot..baik akak pergi jumpe cashier balik..


saya pon pergi ke kaunter untuk berjumpe cashier tuh..

saya : kak..tumpang tanya..saya dah bayar tadi baju ni..npe msin tu brbunyi 

cashier : oh..maaf..saya terlupa..

lepas cashier ambik resit tuh saya terus blah tanpa memandang muke cashier tersebut..
semasa hendak keluar..

pengawal : maafkan kesalahan pihak kami ye kak..

saya jalan je tanpa memandang muka pengawal tersebut

SAYA SANGAT MALU :(


p/s : xnak da saya datang mall tu .. malu seyh ! semua orang tengok kejadian tuh..:(







No comments:

Post a Comment