she was my past


assalamualaikum !

waaa ! saya update blog hari ni ! *excited ! hmmm sebelum saya meneruskan agenda . saya ingin mengucapkan setinggi tinggi tahniah kepada calon spm yang mendapat result yang boommm meletup gituuu ! *tepuk tangan haha ! yang kurang cemerlang . tak bermakna masa depan anda dah gelap ! mungkin allah dah plan yang lagi baik . haa my mom always said bila dapat je keputusan spm bomba dgn ambulan sibuk dapat banyak kerja . sebab ? haha sebab ramai yang nak bunuh diri so nyee kerja bomba and ambulan lah nak selamatkan diorangg kannn . ok back to the topic . SHE WAS MY PAST ? why ? who ? hmmmm the story begins bila bestfriend kita dulu sekarang dah tak jadik bestfriend...dah lain kelas...lain dorm . hmm klu kat twitter pon dia tak mention nama saya dah  :( mention nama orang lain jee.kalu jumpa kadang tegur kadang tak ! sangat sedihhhhh. saya rindu nak selak selokk dgn DIA ! nak gosip sama sama nak kutuk orang sama sama ! heart rindu rindu rindu ! should i write her name ? hmmm

HANIS SURAIYA I MISS YOU SO BAD KAWAN :'( 

little bunnie






No comments:

Post a Comment