assalamualaikum
hehe sekarang jam menunjukkan 1:58 pagi . mesti orang kate gilo pe budak ni wat entry pagi pagi buta ginih..hehe biasalahh tu nama pon cuti sekola kan . nak tau tak ? azam saya nak berubah . berubah ?  boleh ke ? insyaallah . kata kata mak saya yang membuatkan saya kuat : "adik..tuhan tak akan menguji umat nye lebih dari kemampuannye" "jangan mengeluh terhadap kesakitan . sesungguhnya kesakitan itu mengurangkan dosa" "belajar rajin rajin nanti kalu mak meninggal . mak meninggal dalam keadaan yg tenang" sedih kan??mak saya terlalu baik tapi saya ni yang tak pandai nak jaga hati mak saya..kakak saya pulak selalu pesan "adik . jadilah wanita yang solehah. kalu awk sayangkan seseorang . pendamlahh kerana lelaki yang baik untuk perempuan yang baik" .. 

oleh itu..dengarlah cakap mak ayah..family dari dengar cakap lelaki yang belum tentu jodoh kita..kalau kita menyukai seseorang better kita pendam walaupun menyakitkan .. ada keindahan disebalik kesakitan..bersabarlah .. tuhan akan sentiasa membantu umatnya yang sabar:)


2 comments:

  1. pendamlah cinta kite dalam hati , lelaki yang baik untuk perempuan yang baik :')

    ReplyDelete